Millon sen oppii. Ei uskolla haaveilla tuottaa epäonnee. Pelkkä sun katse saa tekemään tekoja joita nyt katuu. Oisin hyvin voinu olla tekemättä sitä. ja sitte mitä tapahtuis kun pelkkä katse tuottaa tyhmyyksiä entä sitte oikeet teot tai haaveet. Talokin kaatuis sen rakkauden eteen ja sitte kaduttais, nyt vain ja ainoastaan suoraa. En enää koske, sekaannu, puhu tai mitään vakavaa unohdan sut suoraan niin ei tarvii pitää tätä tunnetta. Se painaa paljon ja jätän sen nyt pois. Toisaalta voin olla luovuttaja mutta olen jo varma kuinka täs käy kenest pidän ja kenest sä pidät mut ne ei oo toisemme. Vastakohta kaukana musta. Haluun pitää viel kerran sen hetken muistan ne sun silmät ja kierot ilmeet. Hauskoij.....

long-distance-relationship1.jpg Biisi sopien tähän oloon: Rihanna california king bends

 

Vittu mitä paskaa. Mee sinä vittuun. Oon vittuunut ja kyllästynyt. Jätä mut rauhaan mua ahdistaa. Se mikä ei tapa se vahvistaa. Se on kai elämää. Näytän keskisormee.. ://///

- Tunne tää, otettu pätkii paska maailma -biisist.....

Nyt tajusin kenessä se vika oli ei ollut millään tai KELLÄÄN vikaa ees ennenkuin aloin syyttään sua. Sussa ei ollu mitään vikaa eikä ole vieläkään... Teen vaan aina vääriä tekoja Tekis syyllisyydest ja häpeäst mieli juosta pois kauas kadota, vaihtaa nimi. Miks minä? Yritin olla oma itseni.. Toisin kävi hukkasin itseni. En ajatellut itseäni millainen oikeen olinkaan :O ? Rakkaudessa ei ole mitään järkeä. Perun puheet joissa ei ollut mitään järkeä, puheet jotka syyllistivät tai loukkasivat sun ei tarvi pyydellä anteeks mitään se on mun tehtävä. En peru puheit kaikkii... Tunteet <---- on aina totta. Päästin sammakot suusta. Myönnän vääryyden. agressiivisuus valtaa mielen. Se päivä ei tuu takas toivon että olisin voinut olla positivinen niinkuin sä. Mut on taito olla iloinen huonona päivänä. OLEN EPÄTOIVOINEN! Elä sano mitä et tarkota.
- Take my sorry?
 
 
Tää tilanne ahdistaa ja on paha. Luulin jo ett olin onnellinen, mut nyt tajusin ett laiton itseni tilaan josta en enää pitänyt. Ahdisti. Tarvin aikaa en oo valmist tähän rakkauteen. Pitää miettii avata ajatuksia. Vaik niit oon yrittänyt jo selvittää monta viikkoo. Ne meni enemmän mutkalle. Ja mieles on muitaki ku sä.. Valehtelin kaikil et se ei enää mun mieltä vie vaik tosiasiass se oli vaan valhetta et tää mun unelmatarina ei päättyis tai menis huonoon suuntaa nyt se on jo -50 huonompi. Mut unohdin sut kosk kuulin et sua ei ees kiinnosta.. Ajattelin pitää hauskaa ja näin taas kävi. Sori sulle en pysty tähän pidetään välii.. Sanoin ett rakkaus on perseest' ja niin se onki. Mut jos mahas suudelma tuntuu se on kemiaa ja tälläkertaa se ei tuntunu :(
 
close my eyes and I hope that you here. You so warm. I want to know that do I am so fucking wrong. We don't have nothing thing. cause you don't even care about me... Or like.. Maybe you care but you don't show that. You are in some pocket and you don't ever come out. I can't take any cense on you. You know all thing about me.. Maybe I just think me.. This love is going under table...